U webových stránek je to někdy jako u lidí. Je nutné, aby nám byly sympatické. Jestliže nám webovky připadají vtíravé, vulgární nebo útočící, pak je rychle opustíme a jdeme hledat nějakou „sympatičtější tvář“. Jeden z prvků, který by měl tento dojem podpořit, je logo firmy.
- To by mělo být nejen příjemné, ale také snadno zapamatovatelné.
Při tom množství všech možných firem, které na internetu jsou, není ale snadné vymyslet takové logo, které by odpovídalo přesně vašim představám. Grafické studio Brno https://www.imperialmedia.cz/graficke-studio-brno/ vám nabízí v tomto ohledu své dlouholeté zkušenosti. Spojenými silami vytvoříme nadčasové logo, které se brzy dostane do povědomí vašich zákazníků.
- Docela postačí, pokud nastíníte své představy a pak už můžete nechat vše na našem grafickém studiu a našich neotřelých nápadech.
Malý pomocník s velkou silou
Logo je sice svým rozsahem malé, ale svým dosahem je obrovské. Je tím nejviditelnějším prvkem a bude s vámi po několik dalších let. Pokud potřebujete, aby se vaše firma udržela v povědomí co největšího počtu zákazníků a aby se samozřejmě tento počet ještě zvyšoval, nesmí se logo firmy stále měnit.
- Základ firemní identity tvoří také grafický manuál.
- Ten určuje, krom jiného,
- správné použití jednotlivých částí
- povolené či zakázané použití loga
- výběr fontů
- specifikace barev
- použití na tiskovinách.
Kromě náležitostí, které jsou pevně dané, je také zapotřebí vědět o těch doporučených. Kromě nových a důležitých informací získá vaše firma nezaměnitelnost a originalitu díky logu – základnímu prvku vizuální identity. Očekávejte plně profesionální přístup a s tím spojenou vysokou odbornost při tvorbě i pozdější správě. O čemž svědčí členství v Unii grafického designu a pochopitelně také desítky spokojených klientů, kteří díky těmto službám mohli posunout svou firmu o velký kus kupředu.