Existuje celá řada způsobů, jak přitáhnout naprosto skvělé odkazy, které zvýší nejen důvěryhodnost, ale také prestiž a reputaci webové stránky. Všechny tyto skvělé způsoby jsou ale zdlouhavé, pomalé a vyžadují úsilí. Je tu samozřejmě daleko více způsobů, jak získat odkazy, byť i dobré, ovšem tyto metody jsou opravdu krátkozraké a většina webových stránek poté dopadne na svou nedočkavost a netrpělivost. Takže těchto technik se v tomto článku naprosto budeme štítit.
Dnes se podíváme na to, co by mělo předcházet před akvizicí dobrého odkazu. Především bychom si měli zajistit SEO experta, který zvládne i pokročilé techniky linkbuilding SeoLight strategie, abychom mohli z tohoto následujícího těžit výhody. Nejprve tedy musíme vytvořit nějaký obsah, na který se bude odkazovat. Moc prosíme, dejte si na této části záležet. Tvořte takový obsah, který je zajímavý, poučný, čtivý nebo alespoň zábavný. Nic neříkající reklamy nebo různá reklamní sdělení nejsou zrovna tím pravých ořechovým. Alespoň ne, co se týče přitahování kvalitních odkazů. Zde se bavíme o článcích, které budou mít přidanou hodnotu, a něco se tam člověk dozví. Budou to optimalizované texty, které budou podporovat například i profesionálové z oboru, pakliže to jde. Minimálně autor bude nanejvýše připraven obhajovat své zkušenosti a znalosti. Musí se zkrátka jednat o obsah, který splňuje standardy a cíle, které jsou obsaženy například v příručkách pro hodnotitele kvality internetových vyhledávačů.
Jakmile budete mít takovýto obsah, stačí jenom, aby se o něm lidé dozvěděli, případně (pokud nějaké máte) využijte svých kontaktů. Ať se článek dostane do „éteru“, například rozhovory s odborníky jsou velice dobře přijímané nebo obsah se zajímavým tématem je také velice žádaný. Během celého procesu je také nesmírně důležité, aby se angažoval také SEO expert se svou linkbuildingovou strategií.